اگر به دنبال ترمیم دندان و یا بهترین مرکز درمان ریشه در مرکز تهران هستید این مقاله را از دست ندهید. امکان دارد بخاطر دلایلی مثل: (کج بودن ریشه ها، تعداد ریشه ها. عفونی بودن ریشه ها) بین 1 یا 3 جلسه طول بیانجامد. که در صورت خوب نشدن و عفونت بیشتر این زمان و مراجعات بیشتر می شود. در صورتیکه دندان شما نیاز به بازسازی تاج و روکش داشته باشد شاید  1 الی 2 جلسه به جلسات درمانی شما اضافه می گردد(اگر بین جلسات عصب کشی خیلی تاخیر بیافتد امکان شکست درمان وجود خواهد داشت و امکان کشیدن دندان زیاد می شود)

درمان ریشه در مرکز تهران

مراقبت های بعد از درمان درمان ریشه در مرکز تهران:

  • از شروع درمان تا یک هفته الی 10 روز بعد از درمان امکان دارد شما از درد دندان رنج ببرید که این درد طبیعی بوده و با مسکن قابل کنترل است به دلیل طبیعی بودن احتمال بروز درد پس از درمان ریشه جهت پیشگیری یا کاهش درد مصرف مسکن طبق نظریه پزشک موثر می باشد . بعداز هر جلسه درمان دندان شما پانسمان می شود که بعد از پانسمان تا 1 ساعت از فشار آوردن روی دندانتان پرهیز کرده و تا جلسه بعدی ز خوردن خوراکی های سفت و چسبنده مانند: گز و آدامس و غذاهای سفت و…. خودداری نمائید و ترجیحا از سمت مقابل برای چویدن غذا استفاده نمایید.(گس شدن دهان و ریختن خورده پانسمان طبیعی می باشد)
  • اگر پانسمان دندانتان زودتر از وقت بعدی شما کنده شد حتما نسبت به پانسمان مجدد دندانتان اقدام نمایید (ریختن پانسمان طبیعی است امااگر دندانتان مدت زمان طولانی بدون پانسمان بماند عفونت کرده و امکان کشیدن دندان وجود دارد) بعد از هر بار درمان در رابطه با تجویز دارو با پزشک خود مشورت نمایید و در صورت نیاز نسبت به تهیه دارو اقدام نمایید و تا جلسه بعد حتما داروها را به موقع مصرف کنید

بهترین کلینیک درمان ریشه در مرکز تهران

بهترین کلینیک درمان ریشه در مرکز تهران

در ابتدا باید در هنگام درمان ریشه در مرکز تهران به دو نکته زیر توجه نمود:

  • مصرف نکردن داروها به منزله تاخیر درمان شما می باشد و گاهی موارد موفقیت درمان شما را کاهش می دهد
  • در صورتیکه درد دندانتان با مسکن و داروهای تجویز شده قابل کنترل نبود حتما کلینیک دندانپزشکی فربد را در جریان گذاشته و با پزشک خود مشورت کنید.در اکثر درمان های عصب کشی بدلیل از دست دادن آب میان بافتی دندان ترد و شکننده شده و دندانپزشک به شما توصیه می کند بعد از درمان دندانتان را روکش نمایید در این مواقع بعد از ترمیم دندانتان در حداقل  زمان ممکن نسبت به روکش دندانتان اقدام نمایید در غیر اینصورت امکان شکستگی تاج دندانتان وجود دارد که در گاهی موارد شکستگی قابل ترمیم نمی باشد و مجبور به کشیدن دندان میشویم. ترجیحا از زمان ترمیم تاج دندانتان تا زمانیکه نسبت به روکش کردن آن اقدام می نمایید از فشار آوردن روی دندانتان خودداری کرده و با سمت مقابل غذا میل کنید.
  • درصورتیکه احساس کردید دندان شما نسبت به سایر دندانهایتان بلندتر و برآمده تر می باشد این حالت بعد از عصب کشی طبیعی است . ولی از فشار آوردن روی دندان خودداری کنید تا باعث شکستن دیواره دندان نشود. چنانچه برآمدگی غیر طبیعی و بیش از حد بود جهت کوتاه کردن پانسمان یا پرکردگی با دندانپزشک خود هماهنگ نمائید ودر حداقل زمان به کلینیک دندانپزشکی فربدمراجعه شود تا از شکستن دیواره دندان جلوگیری شود(دندان بی عصب فشار دندان مقابل خود را که چند برابر حالت طبیعی می باشد حس نمیکند و می شکند)
  • در صورت تجویز دارو و عدم استفاده ار آن امکان بروز درد بسیار شدیدو تورم در ناحیه درد و یا عفونت های حاد را برای بیمار بسیار متحمل می سازد که در این صورت درمان با شکست مواجه شده و مسئول مستقیم آن خود بیمار می باشد

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید ؟
در گفتگو ها شرکت کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]