بلیچینگ در تهران

بلیچینگ دندان یکی از روش های اصلاح لبخند می باشد. اصلاح لبخند به چندین روش صورت می گیرد. اما راه های دیگر درمانی و زیبایی توسط اضافه کردن مواد و یا قالب هایی بر روی دندان است. بلیچینگ دندان از طریق زیبا سازی و سفید کردن دندان های طبیعی انجام می شود. در واقع این عمل بر روی دندان های طبیعی صورت می گیرد. بلیچینگ در تهران یکی از درمان های مقرون به صرفه و کم هزینه ترین اصلاح لبخند می باشد. در ادامه این مقاله تخصصی و زیبایی با توضیحاتی درباره بلیچینگ در تهران با ما در سایت کلینیک فربد همراه باشید.

بلیچینگ در تهران

بلیچینگ و انواع آن

بلیچینگ دندان راهی برای سفید و تمیز کردن دندان ها می باشد. مینا و عاج دندان با توجه به قابل رویت بودن با سفیدی خود زیبایی دو چندانی به چهره فرد می بخشند. هر چه دندان ها از ظاهر زیبا تری برخوردار باشند، چهره زیبا تر خواهد بود. شفافیت دندان ها به علت مصرف خوراکی های رنگی و نوشیدنی ها در طول روز تحلیل می رود. ایجاد باکتری های ناشی از مواد غذایی و تجمع آن ها موجب بروز لکه ها و زردی دندان ها می شود. علی الخصوص نوشیدنی هایی مانند قهوه و چای که در طول روز به طور مکرر استفاده می شود. همچنین امکان مسواک زدن پس از هر وعده غذایی در بیرون از منزل چندان امکان پذیر نیست. به همین دلیل با تجمع طولانی مدت این باکتری ها لکه ها به مرور زمان بر روی دندان نقش می بندند.

این مهم موجب زردی دندان ها شده و از زیبایی آن ها می کاهد. در این مواقع روش های درمانی برای سفید کردن و بازسازی دندان های طبیعی وجود دارد. یکی از این روش ها بلیچینگ دندان می باشد. در انجام این روش ساختار دندان ها در حالت طبیعی خود درمان می شود. یعنی مانند کامپوزیت و لمینیت موادی به ساختار آن ها اضافه نمی شود. بلکه با اعمال محلول های سفید کننده، لکه ها و جرم ها از بین می روند. اما محلول های مورد استفاده در دو نوع می باشند. این روش به دو صورت انجام می شود.

بلیچینگ در تهران

بلیچینگ دندان خانگی

در روش خانگی افراد خود با استفاده از بلیچینگ های خانگی و با مصرف در مدت زمان معین قادر به سفید کردن دندان ها می باشند. خرید مواد بلیچینگ با راهنمایی دندان پزشک در دریافت نتیجه مطلوب بسیار موثر است. غالبا نحوه استفاده از مواد بر روی بسته بندی ذکر شده است. نحوه تاثیر گذاری و بازدهی بلیچینگ های خانگی به چند مورد بستگی دارد. در ابتدا باید از کیفیت خرید مواد مورد نظر اطمینان حاصل شود.

بلیچینگ خانگی در برند های متفاوتی عرضه می شود. هر کدام از شرکت های سازنده دارای معایب و مزایایی هستند. اعتبار این شرکت ها بسیار حائز اهمیت است. چرا که دندان عضو حساسی از بدن بوده و برای استفاده از موادی بر روی آن باید از کیفیت محصول اطمینان حاصل کرد. همچنین هزینه های آن باید در نظر گرفته شود. عموم مردم گمان می کنند پرداخت هزینه های بالاتر نشان از کیفیت محصول می باشد.

در حالیکه کارایی و نتیجه مطلوب در گرو مبالغ گزاف نیست. مورد قابل توجه بعدی در دریافت نتیجه مناسب پس از بلیچینگ خانگی، نحوه استفاده از آن است. نحوه استفاده مواد بر روی دندان، مدت زمان معین و بازه زمانی مکرر نیز در کارایی آن نقش بسزایی دارد. برخی از بلیچینگ های خانگی تنها برای یک بار استفاده می باشند. اما نوعی از آن ها برای استفاده در طولانی مدت و بازه زمانی مشخصی طراحی شده اند. رعایت این مهم در سفید شدن دندان ها و عدم آسیب به سلامت آن ها بسیار مهم می باشد.

بلیچینگ دندان در مطب یا روش آفیس در تهران

به انجام بلیچینگ در دندان پزشکی به اصطلاح بلیچینگ آفیس نیز می گویند. این روش بدیهی است که تفاوت شایانی با روش مذکور داشته باشد. زمانی که بلیچینگ توسط دندان پزشک صورت می گیرد کیفیت و بازدهی مطلوب تری به همراه دارد. چرا که دندان پزشک در این زمینه متخصص بوده و علاوه بر شناخت محصولات مناسب، به زمان آن نیز آگاه است. یعنی با استفاده از مرغوب ترین نوع مواد، در زمان مناسبی مواد را بر روی دندان قرار داده و شست و شو می دهد. بلیچینگ مانند یک وایتکس عمل می کند. چنانچه این مواد بیش از زمان لازم بر روی دندان قرار گیرند، سلامت آن ها را تهدید خواهند کرد. به همین دلیل انجام این درمان و اصلاح لبخند در دندان پزشکی توصیه می شود.

هزینه های بلیچینگ در تهران

همان طور که پیش تر گفته شد، بلیچینگ به دو روش انجام می شود. در بلیچینگ های خانگی هزینه ها بسته به خرید تیوب یا مواد بلیچینگ متغیر است. برخی از شرکت های سازنده دارو به دلایل متفاوتی محصولات گران تری به بازار عرضه می کنند. در مقابل شرکت هایی مواد دارویی مقرون به صرفه را روانه بازار می کنند. این به معنای عدم کیفیت مواد دارویی این شرکت ها نیست. البته بسیاری از مواد دارویی موجود در بازار از هیچ گونه استانداردی برخوردار نیستند. خرید این گونه محصولات به هیچ وجه پیشنهاد نمی شود. اما با شناخت و تحقیق درباره شرکت های سازنده، ارزان بودن محصولات را به عنوان عدم کیفیت آن ها در نظر نگیرید.

خرید بلیچینگ های خانگی بدیهی است که هزینه های کمتری در بر داشته باشد. اما در مقابل هزینه های بلیچینگ آفیس افزایش می یابد. چرا که انجام این درمان توسط متخصص صورت می گیرد. دستمزد جهت انجام کار نیز به هزینه مواد اضاه می شود. علاوه بر این انجام این روش درمانی و زیبایی در هر منطقه ای متفاوت است. همچنین انجام توسط متخصص ها نیز در پرداخت هزینه ها تفاوت ایجاد می کند. غالبا در نظر گرفتن یک قیمت ثابت برای درمان های این چنین چندان آسان نیست. چرا که به دلایل گفته شده مراجعه به کلینیک های متفاوت هزینه های مختلفی را در بر دارد. تجربه و مهارت دندان پزشک و استفاده از مواد مرغوب و موقعیت مکانی کلینیک نقش بسزایی در تعیین هزینه ها دارد. همچنین مبالغ پرداختی جهت این روش درمانی به دلیل زیبایی، تحت پوشش بیمه قرار نمی گیرد.

بلیچینگ در تهران

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]