ایمپلنت اقساطی در جنوب تهران

ایمپلنت‌ اقساطی در جنوب تهران پاسخی برای افرادی می باشد که نمی ‌توانند همه هزینه‌ های ایمپلنت را یکجا پرداخت کنند. ایمپلنت‌ های دندانی روشی همیشگی و محافظت شده برای جبران دندان های از دست رفته هستند. دندان ها یک ویژگی کاملاً ضروری در بهبود سبک زندگی و سلامت در افراد می باشند، که اگر دندان شکسته یا کشیده شود، زندگی فرد مختل می شود.

بسیاری از انسان ‌ها پس از کشیدن دندان های پوسیده، جایگزینی برای دندان‌ هایشان در نظر نمی گیرند. پس از مدتی به دلیل خالی بودن لثه و عدم وجود ریشه، استخوان فک متراکم شده و لثه ها تحلیل می روند. با گذشت زمان، ظاهر فک و عناصر چانه و گونه نیز تغییر می کند و در زیبایی چهره فرد تأثیر می گذارد. در ادامه به شرایط ایمپلنت اقساطی در جنوب تهران می پردازیم.

ایمپلنت اقساطی در جنوب تهران

ایمپلنت اقساطی در جنوب تهران چگونه است؟

حفظ تناسب دندان و درمان مشکلات مرتبط با آن یکی از دغدغه های بشر است. زیرا علاوه بر زرق و برق ظاهر، از دندان درد های شدید برای فرد جلوگیری می کند. مشکلاتی که برای دندان به وجود می آید هر چند وقت یکبار دیگر با عصب کشی و پرکردن عصب حل نمی شود، زیرا میزان آسیب دندان بسیار زیاد می باشد و در موارد معدودی دندان واقعاً از بین می رود. در این شرایط، یکی از درمان ها که جواب دهی طولانی مدت دارد، استفاده از ایمپلنت های دندانی است.

ایمپلنت اقساطی در جنوب تهران به این صورت است که با یک بار معاینه کامل فرد از طریق تشخیص دندانپزشک و آنالیز برای درمان با کمک ایمپلنت، شخص هزینه مربوط را به صورت اقساطی درخواست می کند. در چنین شرایطی، کلینیک های دندانپزشکی با توجه به نوع خدمات اقساطی که دارند، روش پرداخت را به مشتری می گویند تا مشتری هزینه درمان را با توجه به شرایط خود در نظر بگیرد.

ایمپلنت اقساطی در جنوب تهران

مراحل ایمپلنت اقساطی

اگر چندین دندان خود را از دست داده اید بهتر است کاشت ایمپلنت را در سریع ترین زمان ممکن انجام دهید، به این دلیل که اگر لثه برای مدت طولانی خالی بماند می تواند دچار مشکلاتی شود و بر چهره شخص تأثیر گذار باشد. با گذشت زمان، لب ها به سمت داخل کشیده می شوند و چین و چروک های عمیقی در صورت به نظر می رسد.

علاوه بر این، ظاهر چانه نیز تغییر می کند و چهره فرد پیر به نظر می رسد. در زمان کاشت ایمپلنت اقساطی در جنوب تهران ابتدا وضعیت لثه و تراکم استخوان فک بررسی می شود. اگر از زمان کشیدن دندان مدت زمان طولانی سپری شده باشد، به احتمال زیاد دیگر فضای کافی برای کاشت پایه ایمپلنت در داخل استخوان وجود نخواهد داشت و پیوند برای تقویت استخوان صورت می گیرد. معمولاً در حالی که دندان کشیده می شود، استخوان و لثه در سال اول شروع به تخریب شدن می کنند.

همچنین اگر زمان زیادی بگذرد، عرض استخوان فک کاهش می یابد و محل مناسبی برای پایه ایمپلنت وجود نخواهد داشت. اگر استخوان کافی برای ایمپلنت پایینی وجود نداشته باشد، احتمال شل شدن ایمپلنت پس از کاشت وجود دارد. علاوه بر این، ممکن است از استخوان مصنوعی بر اساس تشخیص حرفه ای برای پیوند استخوان استفاده شود، همچنین در موارد محدودی از استخوان طبیعی نیز استفاده می شود.

پس از این مرحله کاشت فیکسچر ایمپلنت انجام می شود، کف ایمپلنت از تیتانیوم ساخته شده و به خوبی با بدن انسان تطابق دارد. 3 ماه طول می کشد محل کاشت ایمپلنت ترمیم شود و به استخوان فک بچسبد. پس از بهبودی محل ایمپلنت، تاج ایمپلنت قرار می گیرد. این تاج همچنین می تواند ثابت یا متحرک باشد. پروتز ثابت دندان در واقع در پایه ایمپلنت منظم است و مانند یک دندان طبیعی می باشد.

ایمپلنت اقساطی در جنوب تهران

مزایای کاشت ایمپلنت قسطی

یکی از مزایا ایمپلنت اقساطی در جنوب تهران این است که به بیماران این امکان را می دهد که روند درمان را با کیفیت ترین تکنیک ها پیش ببرند و در حین حال هزینه را به صورت جزئی و ماهیانه پرداخت کنند. در این فرایند فشار ناشی از هزینه ها و استرس فرد کاهش می باید. بنابراین، ایمپلنت های دندانی اقساطی می توانند به طور قابل توجهی قدرت خرید افراد عادی را افزایش دهند. در نهایت، افراد می توانند از ایمپلنت های با کیفیت برای داشتن لبخند درجه یک و زیبایی دندان های خود بهره مند شوند. در میان ایمپلنت‌ ها، ما می ‌توانیم محصولات آمریکای را در درجه اول قرار دهیم. سپس ایمپلنت های اروپایی در درجه دوم قرار می گیرند و در نهایت ایمپلنت های کره ای و چینی گزینه های بعدی هستند.

نحوه پرداخت ایمپلنت اقساطی در جنوب تهران

شرایط استفاده از ایمپلنت اقساطی در جنوب تهران با توجه به هر دندانپزشکی و کلینیک متفاوت است. اما به طور کلی نحوه پرداخت این اقساط به سه دسته تقسیم بندی می شوند که در زیر به آن ها اشاره کرده ایم؛

• پرداخت به صورت اقساط دو تا سه ماهه

برخی از کلینیک های دندانپزشکی اقساط ایمپلنت را به ۲ قسط یا 3 قسط تقسیم می کنند و در نتیجه هزینه استفاده از این روش را دریافت می کنند. به این ترتیب که یک قسط در شروع کار، یک قسط در زمان قالب گیری و قسط آخر در پایان فرآیند کاشت دریافت می شود.

در نتیجه، این روش، فشار بسیار کمتری برای پرداخت نرخ به فرد وارد می کند. در این خصوص باید گفت؛ تنوع اقساط با توجه به شرایط کلینیک مشخص می شود و در این مورد، برخی کلینیک ها اقساط را به 3 قسط یا غیره تقسیم کنند. علاوه بر این ممکن است اقساط بیشتری برای بیمار داشته باشند.

• پرداخت با چک

برخی از کلینیک های دندانپزشکی به بیماران اجازه می دهند تا برای پرداخت اقساطی از چک استفاده کنند. در این روش تاریخ مشخصی برای پرداخت تعیین می شود و مبلغ کاشت ایمپلنت در آن روز باید نقد شود. معمولا کلینیک‌ های دندانپزشکی از چک به عنوان ضمانت برای پرداخت مبالغ تعیین شده استفاده می ‌کنند.

• پرداخت از طریق سفته

روش دیگر برای ایمپلنت اقساطی در جنوب تهران، امکان استفاده از سفته است. برخی از کلینیک های دندانپزشکی این شرایط را فراهم کرده اند تا شخص آسیب دیده با پرداخت اقساط 12 تا 24 ماهه کاشت ایمپلنت کنند که در آن سهم اندکی برای کارمزد دریافت می کنند. از آن جایی که مدت زمان پرداخت در این تکنیک طولانی ‌تر می ‌شود، سفته به‌ عنوان تضمینی استفاده می‌ شود که مبالغ به صورت ماهیانه در تاریخ منظم پرداخت شوند. در صورت پایان فرآیند درمان سفته به شخص برگشت داده می شود.

ایمپلنت اقساطی در جنوب تهران

هزینه ایمپلنت اقساطی چقدر است؟

قیمت کاشت ایمپلنت اقساطی در جنوب تهران با توجه به وضعیت بیمار و نوع دندان های از دست رفته متفاوت است. به عنوان مثال، تعدادی از افراد برای درمان یک یا چند ایمپلنت را می خواهند و دیگر افراد ایمپلنت را به صورت کامل برای فک بالا و پایین نیاز دارند. در صورت اطلاع دقیق از هزینه ایمپلنت اقساطی در جنوب تهران می توانید با مرکز دندانپزشکی مورد نظر در تماس باشید یا به صورت حضوری به کلینیک مراجعه کنید.

تصویربرداری دندان، سی تی اسکن، پیوند استخوان و کشیدن دندان هر کدام هزینه جداگانه ای دارند که جداگانه محاسبه می شود و به طور کلی بر هزینه ایمپلنت دندان تأثیر گذار هستند. تجربه و دانش دندانپزشک، نوع ایمپلنت و برند آن، درمان های مورد نیاز قبل و بعد از کاشت ایمپلنت و … از عوامل تاثیر گذار دیگر بر فرآیند درمان با ایمپلنت می باشند.

کاشت ایمپلنت یک روش درمانی پیچیده و با قیمت بالا است و برای بسیاری از انسان ها پرداخت تمام هزینه ها بسیار دشوار است. اما با ایمپلنت اقساطی در جنوب تهران می توان مشکلات و مسائل مربوط به پرداخت هزینه های درمان را برطرف کرد.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید ؟
در گفتگو ها شرکت کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *