بسیاری از افراد به دنبال ترمیم و زیبایی دندان های خود هستند. اما بالا بودن هزینه ها ممکن است مانع از مراجعه به دندانپزشکی شود. بنابراین پرداخت اقساطی خدمات دندانپزشکی می‌تواند بسیار کمک کننده باشد. اگر ساکن تهران و یا جنوب تهران هستید و به دنبال بهترین دندانپزشکی اقساطی در تهران می باشید، با ما در دندانپزشکی فربد همراه باشید.

دندانپزشکی اقساطی در تهران

مزایای دندانپزشکی اقساطی در تهران چیست؟

با توجه به افزایش هزینه های روزافزون دندانپزشکی به خصوص در حوزه زیبا سازی دندان، صرف هزینه زیاد برای بسیاری از افراد امکان پذیر نمی باشد و در نتیجه از انجام خدمات دندانپزشکی منصرف می شوند. استفاده از خدمات دندانپزشکی اقساطی در تهران می‌تواند یک راه حل برای بسیاری از افراد باشد.  در دندانپزشکی فربد با داشتن شرایط اقساطی می توانید از بسیاری از خدمات دندانپزشکی مانند لمینت، انواع روکش دندان، ارتودنسی و … بهره مند گردید. دندانپزشکی اقساطی در تهران این امکان را فراهم کرده تا افراد به صورت ماهانه مقداری از هزینه اصلاح دندان چه ببرای زیبایی و یا درمان را با خیال ر و یا در حال اصلاح و زیبایی خود را با خیال راحت پرداخت کنند.

بهترین دندانپزشکی قسطی در تهران

بهترین دندانپزشکی قسطی در تهران

امروزه با پیشرفت علم دندانپزشکی، همه خدمات دندانپزشکی شبانه روزی  ارائه می شوند. اگر برایتان این سوال پیش آمده که خدمات اقساطی دندانپزشکی فربد کدامند، در زیر به برخی از خدماتی که به صورت اقساطی در دندانپزشکی فربد ارائه می شود اشاره کرده ایم؛

  •  بستن شکاف دندانی

یکی از مشکلات دندانی وجود فاصله در بین آن ها است و یکی از راهکارهایی که با استفاده از دندانپزشکان زیبایی انجام می شود، رفع این شکاف دندانی است که از آن به عنوان دیاستم یاد می شود.

    • قرار دادن تاج روی دندان ها

تاج کلاهک لعابی است. هنگامی که مینای دندان در معرض شکستگی است، از تاج ها برای زیباتر کردن شکل دندان و رفع عیب و ایراد ها استفاده می شود. بیشتر تاج ها 5 تا 15 سال دوام می آورند.

    • بلیچینگ

یکی از اقدامات دندانپزشکی اقساطی در جنوب تهران زیبایی بلیچینگ است که برای سفید کردن دندان انجام می شود. این استراتژی یکی از ارزان ‌ترین روش ‌های سفید کردن دندان است.

    • مینا کاری دندان

میناکاری یک روش سریع و بدون درد است. این استراتژی برای رفع عیوب کوچک که شامل مینای متلاشی شده یا روی هم قرار گرفتن دندان استفاده می شود. نتیجه نهایی به سرعت انجام می شود و نیازی به بیهوشی وجود ندارد. در اغلب موارد همراه با میناکاری، سفید کردن، روکش و باندینگ انجام می شود.

    • باندینگ دندان

باندینگ دندان روشی است که در آن مواد رزینی همرنگ دندان (مواد پلاستیکی با ماندگاری طولانی) به مینای دندان کشیده می‌ شود و با کمک نور خاصی سفت می ‌شوند. این روش یکی از آسان ترین در عین حال کم هزینه ترین روش های جراحی زیبایی دندان است که در موارد متعددی مورد استفاده قرار می گیرد.

    • پر کردن با کامپوزیت

دندان ها در صورت شکستگی نیاز به بازسازی دارند که با دیگر دندان ها یکدست شوند. بسیاری از انسان ها آمالگام نقره را با کامپوزیت همرنگ دندان عوض می کنند. با این حال مشاوره با بهترین متخصص کامپوزیت در تهران می تواند بسیار کمک کننده باشد.

    • ارتودنسی

یکی از روش هایی که برای مرتب سازی دندان ها به صورت کامل مورد استفاده قرار می گیرد ارتودنسی است، این روش هزینه بالایی دارد بنابراین با مراجعه به دندانپزشکی اقساطی در جنوب تهران و تهران می توان پرداخت را به صورت اقساطی انجام داد.

    • روکش دندان

یکی دیگر از روش‌ هایی که یک دندانپزشک از آن برای زیبایی و ترمیم مینای دندان استفاده می کند روکش دندان می باشد. روکش های بسیار خوبی با نام های مشخص وجود دارد که مطابق با شرایط دندان بیمار روی دندان قرار می گیرند.

    • بریج دندان

در صورتی که دندان به صورت کلی از بین می رود یا به عبارتی دیگر کشیده می شود، برای جایگزینی آن، دو دندان مصنوعی در نظر گرفته می شود و پایه محکمی برای نگهداری از دندان در فک قرار می گیرد. به این ترتیب به روشی که سه دندان ( دندان پایه و یک دندان میانی ) با هم مرتبط می شوند، به آن پل یا بریج می گویند.

    • ایمپلنت

کسانی که دندان های خود را به طور کامل از دست داده اند می توانند از روش درمانی ایمپلنت در نواب استفاده کنند. در این روش پایه های از جنس تیتانیوم یا سرامیک داخل فک قرار می گیرند و بر روی آن ها روکش هایی همانند دندان طبیعی پیچ می شود. ایمپلنت از جمله خدماتی است که در دندانپزشکی اقساطی در جنوب تهران انجام می شود. می توان گفت ایمپلنت یک روش درمانی دائمی است که ارزش هزینه کردن را دارد.

    • عمل جراحی لثه و تغییر شکل

در بسیاری از موارد، دندانپزشک با روش جراحی لثه شکل لثه را تنظیم می کند و شکوه و زیبایی دهان و دندان فرد را افزایش می دهد. در این تکنیک، ظرافت دهان و دندان با استفاده از برداشتن لایه های لثه صورت می گیرد.

بهترین دندانپزشکی اقساطی در جنوب تهران

بهترین دندانپزشکی اقساطی در جنوب تهران

در دندانپزشکی اقساطی هدف کم کردن فشار هزینه ها برای فرد است و اولویت متخصصان در نظر گرفتن شرایط مالی شما می باشد. اما این به آن معنی نیست که کیفیت دندانپزشکی اقساطی در جنوب تهران پایین است. بنابراین، در بحث عملکرد دندانپزشکی اقساطی فربد، می توان گفت؛ که اکثر دندانپزشکان تهران مجرب و حرفه ای هستند و کار خود را با بالاترین کیفیت ممکن انجام می دهند. از بهترین مواد و تکنیک ها برای درمان شما استفاده می کنند. بدون شک هر چه کار کیفیت کار دندانپزشک بیشتر باشد دستمزد بیشتری دریافت می کند و این مجموعه با ایجاد شرایط اقساطی نیاز افرادی که قادر به پرداخت کامل در یک جلسه نیستند را فراهم می کنند.

تمامی خدماتی که هزینه های زیادی دارند شامل شرایط اقساط می شوند. دندانپزشکی اقساطی در جنوب تهران شامل شرایط و اصول خاصی هست که در کلینیک های متعدد می تواند متفاوت باشد. به طور کلی این شرایط با دریافت چک صیادی یا ضمانت صورت می گیرد. بنابراین برای کسب اطلاعات بیشتر و اطلاع از شرایط پرداخت، می توانید با دندانپزشکی فربد تماس بگیرید.

هزینه دندانپزشکی اقساطی در جنوب تهران

از آن جایی که هزینه انتخاب دندانپزشکی با توجه به دلایل درمان، منابع مورد استفاده و غیره متفاوت است. معمولاً نمی توان توجیه منطقی برای قیمت دندانپزشکی اقساطی در جنوب تهران ارائه داد. با توجه به تورم نرخ دلار و نوسانات بازار در روز، ممکن است این هزینه ها نیز متفاوت باشد. یا هر دندانپزشکی اقساطی نسبت به سایر دندانپزشکی ها قیمت های منحصر به فرد خود را با توجه به تجربه و مهارت و کیفیت خدمات ارائه دهد.

بنابراین پیشنهاد ما به شما این است که برای اطلاع از هزینه دندانپزشکی اقساطی مورد نظر خود، به صورت حضوری به کلینیک مراجعه کنید و یا با شماره های درج شده در وب سایت جهت اطلاعات بیشتر تماس حاصل فرمایید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 6 میانگین: 3.8]